27 Kasım 2011 Pazar

Daghan ile - 11/27/2011

Sevgili dostalarimiz Gokcen ve Fevzi'nin biricik ogluslari Daghan'in Cenk ve benim icin cok ozel bir yeri vardir. Daghan'i ilk 2009 yilinin Subat'inda 8 aylikken gorup resmen asik olduk. Daghan'in tatli dili, guzel huyu, akilli halleri gonlumuzu celdi. O gunden beri en iyi arkadasimiz oldu Daghan bizim. Oglusa hamile kaldiktan sonra da hep Daghan gibi tatli, akilli, seker mi seker bi oglusumuz olsun istedik. Cook sukurler olsun ki bizim de dunyalar tatlisi bir oglusumuz oldu.

Daghan'cim sanilanin aksine Bora'yi hic ama hic kiskanmadi. Zaten ben bundan emindim ;) Bora kucucuk bebekken Daghancim Bora'nin besigine oyuncaklarini getirip birakiyordu. "Ben Bora ile oyuncaklarimi "share" ediyorum." diyordu tatli tatli. Zaten Boracik'in ilk puseti ve su anda icinde her aksam uyudugu karyolasi Daghan abisinden gelmisti.

Daghancim bugun tam 3.5 yasinda. Bora cok sansli Daghan gibi bir "abisi" oldugu icin.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder