4 Kasım 2011 Cuma

Sampiyonlarin okulunda bir Sampiyon- 11/5/2011

Bugun hava guzel ve bayram dolayisiyla da trafik yogunlugu olmayinca firsati kacirmayip Avrupa yakasina gectik. Amacimiz oglusu Olcay Ablama, Kadri Hoca'ya ve dolayisiyla da cok sevdigim Bogazici Universitesi kampusune goturmekti.

Hani blogumuzun anasayfasinin tepesinde Cenkos ile Sebsos birbirini seemis yaziyor ya, iste bu ikisi bu kampuste Ucaksavar Yurdu'nda tanistilar ilk kez 1996 yilinin Nisan ayinin birinci gunu. Burada sevdiler birbirlerini. O gunden sonra da hiic ayrilmadilar. Cenkos Makina Muhendisligi bolumunden, Sebos da Elektrik Elektronik Muhendisligi bolumununden mezun oldu. Sonra da 1999 yilinin Eylul ayinin onbesinci gunu bindiler ucaga; gectiler okyanusu.

Okulumun ne kadar guzel oldugunu unutmusum. Manzarasi, dogasi ve tarihi binalarin beraberliginin yarattigi essiz havasini kocaman cektim icime. Hayatimda basima gelen en guzel seyin oldugunu dusundum Bogazici Universitesi'nin. Bana once babisi sonra da Sampiyon'u verdi :)














1 yorum:

  1. Sebnemcim resimler harika! Ben de bu vesileyle okulumuza hasret giderdim. Sampiyon ne kadar da sevimli gulec yuzlu bir bebek olmus boyle, annesiyle babasina cekmis belliki:) bizim icin de istanbulun tadini cikarin, opuyorum..

    YanıtlaSil