3 Kasım 2011 Perşembe

Ac kapa, doldur bosalt - 11/3/2011

Sampiyon iste!

Oglus cekmece dolap tarzi kapali yerleri acmayi ogrendiginden beri hergun saatlerce cekmece ve dolap acip kapiyoruz beraber. Cekmecelerin ve dolaplarin icini soylene soylene bosaltip tekrar dolduruyor. Aile meclislerinde anlatilir ki Cenk de ben de bu yaslardayken cekmece dolap bosaltir sonra da cikan ganimetleri balkondan asagiya atarmisiz. Bu durumda Sampiyon'un bu meraki coook normal demek ki.

Ben oglusun bu hallerine cooook bayiliyorum ve inanilmaz keyif aliyorum oglus ile butun gun oynamaktan. Onun gozlerinden, ellerinden, kulaklarindan Dunya'yi hergun yeniden kesfetmek zevklerin en guzeli. Hergun onun her anini gorup yasayabilmek nimetlerin en buyugu. Bunun icin hergun binlerce sukur ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder