4 Kasım 2011 Cuma

Sevgili Nurhan Ogretmenim ile tanisma - 11/4/2011

Bugun annem ve oglus ile beraber Icel Anadolu Lisesi'nde dort yil boyunca Ingilizce ogretmenim olan cok degerli Nurhan Oztas ve esi Ersin Abi'yi ziyarete gittik. Sevgili ogretmenim siradisi ogretim tarzi ile bana Ingilizce'yi cok sevdirdi. Hep iltifat aldigim Ingilizce konusma ve yazma yetimi Nurhan Hocam sayesinde kurdugum saglam temellere borcluyum. Cok sevdigim ve hayranlik duydugum ogretmenim bana hem ogretmenlik hem de mentorluk yapti. Isini ve ogrencilerini bu kadar seven bir ogretmenim baska olmadi.

Sampiyon'u Istanbul'da iken ogretmenim ile tanismaya goturdum. Ogretmenimin oglu Can Abi'nin sekiz aylik bebegi Alex Devrim'in fotograflarina baktik beraber. Anne olmanin guzelliklerinden bahsettik.

Ersin Abi oglus ilecok iyi anlasti.  Ersin Abi'nin oyuncak araba kolleksiyonundan Ferrari araba figurleri ozel olarak Sampiyon icin kutularindan cikarildi. Sampiyon arabalarla birkac saniye oynayip sonra keyifle disledi. Ogretmenimin oglu ve liseden arkadasim Omur'u de gorduk bu sefer. Hepberaber guzel bir ogleden sonra gecirdik. Ne mutlu ki bu sene de lise mezuniyetimden beri hemen hemen her yil oldugu gibi ogretmenimi ziyaret etme firsatim oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder