28 Haziran 2012 Perşembe

Kaptan kaba su bosaltmaliyim - 6/15/2012

En cok sevdigimiz oyunlardan birisi kaptan kaba itinayla su bosaltmak. Kimi zaman evin icinde kimi zaman bahcede oynuyoruz bu oyunu. Kaplarin rengi, sekli degisebiliyor ama oyunun prensibi hep ayni: bi miktar suyu defalarca kaplar arasinda transfer etmek; sonra da o suyu yere dokup yeni suyla transfere devam etmek...

" Keyfim cok yerinde. En sevdigim oyunu oynuyorum."


"Bu miktar su ile bitti ve yere doktum. Yeni su istiyoruuuuum!"

"Tekrar defalarca transfer yapiyim. Pembe kaptan, turuncu kaba, sonra tekrar pembeye. Sonra tekrar turuncuya....."

"Ohhh etrafi iyice islattim. Kucucuk bardaklarla oynayarak baya bi su harcamisim. Aferin bana!"

"Tisortum de iyice islandi. Oh be, cikarinca rahatladim. Hem edeleli vucudumu da gorsun herkes boylece."

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder