12 Haziran 2012 Salı

Akrobasi - 6/11/2012

Bu satirlari yazarken bizim dedoslar ve buyukannos ekibinin fotograflari gorunce neler diyeceklerini simdiden duyabiliyorum. Ama napiyim sandalye ve masanin ustundeki minik maymun halleri cok tatliydi. Fotograflarini cekip sizinle paylasmadan edemedim.

Sandalyeler, masa ve basket potasini kapsayan akrobasi setimizi gun boyunca birkac seans tekrarliyoruz. Bir sure sonra "hadi oglus artik yeter" dedigimde sandalyelere ve masaya "ba-bay" diyerek el salladiktan sonra halinin ustune oturup oyunlarina devam ediyor. Anladim ki kontrollu bir sekilde sistemininden tirmanma enerjisini attirinca oglus da rahatliyor ve biraz cildirdiktan sonra kendi rizasi ile baska bir aktiveteye geciyor. Boylece kimse mutsuz olmuyor.

"Annemin kalp atislari hizlanmistir simdi ben bu pozisyondayken ama hayret hic sesi cikmiyor. Hayirdir insallah!!!!"

"Basket potasina da yetisiyorum  buradan. Oley! Tehlikeyi ve heyecani iyice arttirdim. Hayret valla; kadinin hala sesi cikmiyor!!!"

"Azicik oturiyim da kadin biraz sakinlessin. Su oyuncakla oyniyomus gibi yapiyim,"

"Offf oturmaktan baydim. Biraz da masanin ustunde davul caliyim. Ama bunu yaparken ayaga kalkiyim ki daha heyecanli olsun."

"Biraz da en iyi arkadaslarim otursun sandalyelerde."

"Ooooh coook guzel oldu. Iki sandalye arasinda defalarca gidip geliyim."
"Bu oyuncak aslinda eglenceliymis. Biraz oturiyim bakalim."
 
"Annem yine "sanatsal" bi calisma yapiyor kendince. 'Farkinda degilim' pozumu veriyim." 

"Oh be rahatladim. Artik biraz da baska isler karistiriyim. Bu akrobasi baydi. Ama once masami siliyim. Temizlensin."

"Annem de artik rahat bir nefes alsin hem de 'ne guzel oglum sozumu dinliyor' zannedip sevinsin gariban.  Arada sozunu dinliyomus gibi yapiyorum ki aramiz bozulmasin. Hem iyi bi kadin. Onu cok uzmek de istemiyorum acikcasi. Bir saat sonra tekrar cikarim nasil olsa sandalyelerin tepesine."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder