19 Şubat 2012 Pazar

Insanlik icin kucuk ama Sampiyon icin buyuk adimlar - 2/7/2012

Ve sonunda oldu! Onuc aylikken Sampiyon bagimsizligini ilan etti. Uzun zamandir ayakta durma egzersizleri yapan Sampiyon bugun ayaga kalkip yurudu. Gercekten de yirmi kusur video klip cekip en sonunda yakalayabildim bu ilk adimlari videoda. Simdilik minik bir mumya gibi yuruyor. Birkac adim atip yere oturuyor poposunun ustune :)

Boylece Sampiyon'un hayatinda buyuk bir asama daha katedilmis oldu. Yurumeye basladigindan beri uyku duzeni biraz bozuldu. Hic uyumak istemiyor. Hep yurumek gezmek istiyor. Bana ayakkabilarimi getirip "Hadi hadi" diyor kapiyi gostererek :) Ben de zaten Sampiyon ile takilmaya bayiliyorum. Butun gun oyunlar oynuyoruz, hergun iki kere parka gidiyoruz. Kumsala gidiyoruz. Cok sansliyiz ki Guney California'da iklim iliman ve senenin onbir ayinda piril piril gunes var. Sampiyon'la bu guzel havalarin tadini cikariyoruz hergun.

Asagida ilk yurudugu gunden bir video var. Kitapcida idik o gun. Zaten heran kalkip yurumesini bekliyordum son gunlerde. Elimde surekli kamera her ayaga kalktigi anda basliyordum kayida. Kitapcida etrafindaki renkli kitaplari gorup heyecanlaninca bir anda kalkip yurudu. Ben de o ani kaydettim :)



Haftasonu da parkta takilirken bir video daha cektim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder