24 Aralık 2010 Cuma

Dogumu bekliyoruz. Cantam hazir - Hafta 37


Artik doguma 3 haftamiz kaldi. Acarcikimiz tibbi olarak doguma hazir. Ben cok iyiyim. Kendimi bomba gibi hissediyorum. Cevrem sevdiklerim ile sarili. Cok sansliyim :)  Ben cantami hazirladim. Sancilar sirasinda kafami dagitmak icin de Airplane, The Hangover, Starsky and Hutch ve The Royal Tenenbaums'dan olusan film listemi hazirladik :) Acarcik'a da dedim ki: "Akillim, orada icerde iki buklum sikisicagina gel de burda rahat rahat yataginda uyu!"

Artik karar onun. Ne zaman kapiyi calarsa....

3 yorum:

  1. hem akilli bidik, tonton acarcik! gormuyor musun o havuz cok kucuk...gel de anneyle birlikte kocaman havuzlarda yuz artik!

    YanıtlaSil
  2. ha ha hemen de soz dinledi dogdu cocukcegiz!! uslu bebek. darisi basina banu.

    YanıtlaSil
  3. :))) evet yaaa....masallah walla nasil da soz dinledi hakkaten!!
    cok tesekkurler Olcay Ablacim, sebnem dogurdu, ben sokunu atamadim ustumden! daha 2 gun once skypeta konusuyorduk, nasil oldu boyle hemen oldu...ama..ama...daha karpuz kesecegidik?!

    YanıtlaSil