21 Şubat 2011 Pazartesi

Turgut Dede'nin kuzusunun kuzusu

Annem ve babam israr ettigim gibi dogumdan uc hafta once ABD'ye vardilar. Iyi ki erken geldiler. Oglusun dogumundan once ve sonra bana ne kadar yardimci olduklarini anlatamam. Onlar olmasa idi, ne yapardik bilemiyorum. Dogum oncesinde , dogum sirasinda ve sonrasinda hastane odamda ve evde hep yanibasimda oldular. Annemin yaptigi yemekler, babamin yaptigi itinali salatalar ve ayikladigi nar ve pummelo sayesinde cabucacik sagligima kavustum. Esas en guzeli babamin arastirmalari ve onerileri sayesinde ilk baslarda cok mucadele verdigimiz emzirme isini oturtmamiz oldu. Babam her turlu konuyu arastirarak ve ogrenerek bana harika bir bebek bakimi kocu oldu.

Babamla anlasamadigimiz tek nokta benim 40 gunden once ayaklanmam oldu :)

Dedesi kuzucuk ile ilgili her konuda cok itinali. Her turlu en ince detayi dusunuyor. Oglus cok sansli.

Babam ve annem kuzucuk ile cok guzel anlasiyorlar. Oglus babamlarin odasinda cok rahat uyuyor her aksam. Oglus ile beraber gezmelere gidiyoruz. Her sabah kuzucuk, babam ve annem sabah keyfinin ilk seansini yapiyorlar. Annemle babam sayesinde cok zor gecebilecek ilk aylari, cok rahat ve sorunsuz geciriyoruz. Hani "elini sicak sudan soguk suya sokturmuyor"denir ya ben onu iste tam tamina yasiyorum.  Iyi ki geldiler...
Cok sansliyiz sizler gibi anne babalarimiz oldugu icin....
Dogumdan dort gun once Corona Del Mar'dayiz... 

Dogum sirasinda hastanede sancilari cekerken babam yanimda...
Kuzunun eve ilk gelisi. Dedesi  karsiladi kuzuyu evde.

 31 Aralik aksami babamin dogumgununu ve yeni yili kutlarken...
Kuzu ile dedesi sabah keyfinde... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder